maandag 3 augustus 2015

Nogmaals samen struinen in de Amsterdamse Waterleiding Duinen


En dan opeens zie je het door je camera....De herfst is in aantocht....Zomaar van de één op de andere dag valt het me op dat de kleuren aan het veranderen zijn. Erg? Nee hoor, ook weer mooi.

Kijk zelf maar...




Vandaag op pad geweest met Betty en Brenda van de Facebookgroep " Samen struinen en fotograferen in de natuur". Dus om 4 uur ging mijn wekker weer want het gouden uurtje 's morgens wilde ook zij niet missen. Brenda had het er zelfs voor over om om 4 uur de deur uit te gaan. Zij moest nl uit de Achterhoek komen.




Eerlijk is eerlijk,,, Zoals gisteren kon het vandaag niet worden maar het was zeker ook vanmorgen weer prachtig!




De herten waren ook vandaag weer met z'n allen naar Pannenland gekomen om ons te begroeten. Volgens mij liepen er elders geen want het aantal was weer enorm!



Aangezien het met vogels op dit moment een beetje mindere tijd is...De ene trekt weg of bereidt zich stilletjes voor, de ander blijft zingen maar verschuilt zich tussen dikke bladeren, vallen de andere mooie beestjes des te meer op. Waaronder de juffers en de libellen.

Nooit geweten dat daar ook vele soorten van zijn. En ook nooit geweten dat er dus juffers en libellen bestaan.
Ik heb me net laten vertellen dat libellen een verzamelnaam is. En als ezelsbruggetje...
Zeg juffer tegen de dame die haar vleugels netjes dicht houdt en
Zeg libel tegen de kerel die de vleugels spreidt.
Dank je wel Tom Kruize :) Of ik het allemaal ooit ga onthouden weet ik niet maar ze fotograferen is best een leuke bezigheid.

Steenrode heidelibel warmt op in de zon

Gelukkig heb ik mijn zonnebril op...Steenrode heidelibel

Hier zie je toch aan waar Walt Disney door geïnspireerd werd?

Lijkt wel of deze een kleine Aqua Fresh smile heeft

Paardenbijter man
Toch maar eens op zoek naar een macro voorzetlens. Het zal vast niet lang duren dat ik op pad ga met een karretje achter mij aan om al mijn bagage in te vervoeren...hahaha

Ook vandaag was weer een hele leuke dag. Weer leuke mensen ontmoet. Ik ben blij dat ik deze groep opgericht heb. Bedankt. Mede door jullie was ook deze dag weer een geslaagde!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten